Sometime

Oj oj jag har inte varit inne på ett tag nu så bloggen har inte blivit uppdaterd. Jag har väldigt mycket i skolan så jag har inte haft så mycket tid till annat. Några roliga saker att berätta är att jag har fyllt arton. Jag hade lit släkt här och de firade mig. Fick en massa fina presenter. sedan hade jag fest här hemma. 80-tal faktiskt. Riktigt lyckat alla tyckte det var kul och främst jag. Vi gjorde lite tävlingar och dansade hela natten lång.
Jag har varit på modellab och tagit en massa fina nya bilder. De blev jättenbra med stort utbud men jag kunde bara välja fyra stycken så jag har inte så många. Jag ska dit igen tror jag, med Malin, det blir nog litre roligare än med familjen, men med familjen kan man ju köpa bilderna oxxå annars har man inte råd.

Köpte sheer cover idag. Kommer om tio dagar, ska försöka skriva om det då. Det verkar jättebra och används ju av jättemånga kändisar. Mineralpuder är det bästa.Här finns det att köpa;  sheercover.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0